جدیدترین پسوردهای نود32

آپدیت آنتی ویروس قدرتمند نود32 با جدیدترین پسوردهای هر روز

جدیدترین پسوردهای نود32

آپدیت آنتی ویروس قدرتمند نود32 با جدیدترین پسوردهای هر روز

آغاز سال 2014 میلادی مبارک + اس ام اس تبریک

سال 2014 میلادی نیز از راه رسید.





فرا رسیدن سال 2014 میلادی بر مسیحیان جهان و ایران مبارک باد.


با آرزوی سالی سرشار از صلح و دوستی و صفا


برای دیدن اس ام اس های تبریک سال نو ۲۰۱۴ به ادامه مطلب بروید.

 



اس ام اس جشن سال نو ۲۰۱۴


+++++


 میلاد مبشر عشق و دوستی، مسیح (ع) و فرا رسیدن عید بزرگ کریسمس به شما و سایر مسلمین هیچ ربطی ندارد، شما به فکر ادامه محرم باشید!!!


+++++

فرارسیدن کریسمس ( عید میلاد حضرت مسیح علیه السلام ) و آغاز سال نو میلادی ، به شما شیعیان هیچ ربطی ندارد !!! شما به فکر ادامه عزاداری خود در محرم و صفر باشید !


+++++

 مبشر عشق و دوستی مسیح ، هم ، بر مصیبت حسین می گرید ، حتی اگر میلادش در محرم شیعیان باشد ، شاید او شیعه تر از ما باشد برای حسین مسیح دلهای مرده و ایمان های پژمرده …


+++++

 سلام این عید پاک رو به پاکترین دل دنیا تبریک میگم امیدوارم بتونم قدر این پاکی رو بدونم و سال دیگه هم بهت تبریک بگم و پاکی رو باهم جشن بگیریم کریسمس مبارک


+++++

 میلاد پیام آور توحید صلح و مهربانی سمبل صبر و شکیبایی پیامبر اولوالعزم حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) بر تمامی موحدین جهان تهنیت باد


+++++

چون به سخن نوبت عیسی رسید / عیب رها کرد و به معنی رسید عیب کسان را منگر و احسان خویش / دیده فرو بر به گریبان خویش کریسمس ۲۰۱۲ مبارک


+++++

امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم کریسمس مبارک



+++++

اس ام اس جشن کریسمس ۲۰۱۴


+++++

 اگه یه شب بیدار شدی و دیدی یه مرد چاق و گنده داره تورو توی کیسش میزاره لطفا نگران نشو. چون من به بابا نوئل گفتم تو رو برای کریسمس میخوام!


+++++

بیا به سالی که جدید و تازست خوشامد بگیم، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم، بیا این سال نوی پربرکت رو جشن بگیریم. کریسمس مبارک


+++++

برای دشمن خود: بخشش برای رقیب: تحمل برای دوستانت:قلبت برای خودت:احترام کریسمس مبارک


+++++

دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!


+++++

میشه عکستو بدی بهم؟ که بابانوئل دقیقا بدونه برای کریسمس چی باید بهم هدیه بده. کریسمس مبارک


+++++

راستی من که مسیحی نیستم اصن به من چه کریمسو تبریک بگم والااااااا!!!!


+++++

اگه بابا نوئل بودم تو جیبام یه عالمه ستاره میذاشتم که هیچ شب تاریکی تو زندگیت نداشته باشی.کریسمس مبارک


+++++

♥ وقتی آرزومـــــو به بابانوئــــل گفتم… اونم خندید وقتی که فهمـــــید آرزو کردمــــ یه بار دیگه بهمــــ نگــــاه کنی و بخندے… مگر آرزوی کمی ستـــــــــ داشتن لبـــخـــند تو ؟  کریسمـــس مبارکــــــ


+++++

به یه کریسمس سفید فکر میکنم، با هر کارتی که برای کریسمس آماده میکنم، آرزو میکنم که همه ی روزهات شاد و آفتابی (روشن) باشن، و امیدوارم که همه ی کریسمس هات سفید باشن. کریسمس مبارک


+++++

 اگه یه شب بیدار شدی و دیدی یه مرد چاق و گنده داره تورو توی کیسش میزاره لطفا نگران نشو. چون من به بابا نوئل گفتم تورو برای کریسمس میخوام!


این عید پاک رو به پاکترین دل دنیا تبریک میگم
امیدوارم بتونم قدر این پاکی رو بدونم
و سال دیگه هم بهت تبریک بگم
و پاکی رو باهم جشن بگیریم


منبع:www.farssms.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.